Höst

Ja nu är hösten här.
Det har regnat i så många dagar att jag inte ens håller räkingen längre. Idag är första dagen på JÄTTE länge som solen visar sig med den blå himlen. Men USCH så kallt det ska vara i stället. Jag vet tvungen att ha min huddi, halsduck och mössa på mig. Första gången i år. Men är väl bara att vänja sig anntar jag. Kommer väl komma mer och mer kalla dagar nu. 

Var ute på en jätte skön promenad i solen förrut, var skönt, fast det var kallt. Men det blev inte så långt för min rygg har inte sin bästa dag kan jag ju säga. Det gör så ONT! Usch usch... Inte kul. Måste väl ha sovit på något konstig sätt .. eller något. Men det gör så grymt ont. Så jag ligger bara i sägen. Känns så dåligt när solan äntligen ät här så ligger jag i sägen. Jätte kul, not. Jag hoppas att ryggen är bättre imorgon och att solen stannar kvar. HOPPAS! 

Idag kom det ett jätte sort packet till mig =)

Jag viste dock vad som skulle ligga där i. Dom sakerna som jag int fick med mig när jag åkte som mamma och pappa nu skickade till mig. MEN det låg TRE saker där i som jag inte viste om :
*Ett Kort från familjen 
* En BAMSE TIDNING =) hahaha så gulligt Tack =D 
*och ETT TUGGUMMIPACKET! YES TACK!!



sen var det ju mina saker som jag viste om :
*Tre Bäcker 
*min adress bok så jag kan skcika brev 
*Min kort/brev papper
*min muffins bok (så jag kan baka)
och lite smått och gott.
Tack mamma och pappa att ni skickade det . 


Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0