Internet tillbaka

JA! Vi har äntligen fått tillbaka Internet!
Vi har varit utan internet sedan Fredag eftermiddag, men nu är det äntligen tillbaka.
så har inte kunnat blogga, ber om ursäkt för det. Men nu är jag tillbaka. =)
Så i fredags skulle ju jag ha pratar med mamma och pappa, men det blev ju inget va det. Så vi ska se om jag kan prata med dom ikväll i stället.
I helgen ar jag bara tagit det lugnt.
I Lördags så var vi i Cambridge en lång stund. Vi fixade ett bank konto åt mig så jag slipper ha alla pengar hemma. Vi gick också in i en bokaffär, vilket alla vet INTE är bra för mig. Jag hittade såååå många böcker som jag ville ha. Men kunde ju inte köpa alla, så det blev bara två. Och det blev Dom två sista Narnia böckerna på Engelsk. Så tänkte att jag kan läsa dom böckerna först innan jag köper några fler.
Fick också min först "lön" I lördags =) WIII.
Söndags blev en hemma dag, vi ¨åkte till tescco och handlade mat för vi skulle få lite middags gäster. Hittade då också en "Kavaj" som jag blev kär i på en gång. Så den blev också handlad.
Så det har inte hänt så mycket spännande i helgen. Men det har varit skönt.
Min första vecka avklarad, och det gick bra =). Jag har redan lärt mig mycket. Och jag trivs jätte bra.
Nu börjar andra veckan. I helgen ska jag åka till Ipswich och hälsa på Jennifer =) vilket kommer bli mycket kul också. Ni som känner oss vet nog redan vad som kommer hända i helgen, men ni som inte vet så kommer det nog bli mycket film som tex Pokemon Sailor Monn. Och till det kommer det serveras Popcorn.
Bara en liten sak, om ni har förslg på mat får ni gärna kommentera och berätta ^^ hahah börjar bli lite jobbigt att komma på något bra. xD
Jaha, nee ska se om jag kan hitta något att göra innan jag ska hämta barnen från skolan.
Kommer vara själv med dom den här veckan också, från Tisdag - Fredag då dom åker till sin pappa och jag till Ipswich.
Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0