Jag är glad

Idag har varit en sådan bra dag =) Jag är så glad!!
Dagen har verklign varit bra från början till slut. Inget bråk på morgonen, och till skolan så skrattade vi alla ihop. så att alla kollade konstigt på oss. xD
Sen så gick jag ut på en jätte skön promenad. Hittade massa stigar man kunde gå på. Ska pröva några fler imorgon.
Det var jätte mysigt, skönt och vackert.
Sen kom jag hem, åt lite mat mm.
Och sen när jag hämtade dom så var det inget bråk heller, (dom dikskuterar ju väldigt mycket, men det blev inget bråk va det)
Sen så hade vi det jätte mysigt när vi satt och åt mat, kunde till och med kolla på film samtigt.
Och det var så hela tiden ända tills dom gick och la sig =) jag så såå glad med dagen. Känns jätte bra! Verkligen!
och idag så tappade Lena en slös tand =) så jag måste försöka lägga en peng under kudden imorgn! (hoppas jag kommer ihåg och att hon inte märker något!).
Imorgo så kommer Diana hem igen och det blir helg.
och imorgon ska jag prata med Mamma och Pappa. Ska bli kul.
Tack för dagen
Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att du finner dig så väl till rätta och att du har roligt. Kram Göte

2010-09-10 @ 16:03:44
Postat av: Robin

Jag hoppas att du får det bra där borta! Jag läser din blogg lite till och från.. Kul att du får upp lite bilder oxå, verkligen jätte kul! Ha det så bra så får vi höras av.. Stor kram Kusin!:D

2010-09-16 @ 17:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0