Onsdag

Jaha så sitter man här igen.
Ja det har ju inte hänt så mycket, barnen är i skolan, Diana prtar i tel och jag sitter här. Har tagir en skönr dusch. Sue, en vän till Diana spenderade natten här. Hon är jätte mysig =) Hon Lärde mig RIKTIG Engelska xD Hon tyckte jag pratade för mycket Amrikanskt  xD hahahah 

Jag och Diana ska kolla igenom kurser idag =) så kommer troligen börja plugga i Slutet av oktober. Konstigt nog så tycker jag det ska bli kul. få lite mer att göra och lite mer att lägga i CV:et efter detta år. Och det är ju alltid bra. Så vi ska ta och kolla igenom det idag så jag hinner ska. Det är på distans, så jag inte behöver känna mig stressad att hinna till lektioner och hinna hem i tid att hämta barnen. Så det känns det bästa och det som känns mest rätt och så slipper jag lektioner, för är ju fortfarande lite skol trött. 

Så vad ska jag gör idag. mer än kolla kurser. Ingen anning, det regnar utanför så har ingen lust att gå ut överhuvudtaget. Jag måste komma på något bra till Mat ... humm .. 

Nee ska nog sätta på en film och mysa ^^ En sådan dag xD hahaha 



Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0