and I'm off

Jaha, då var man helt klar packad, ny duchad, ätit frulle och bytt laken på sänge. Och jag ska nsrat ge mig av till bussen :) och då bär det av till Ipswich. 
Det är redan varm och skönt ute och solen skiner :D Man blir så glad! haha. Dock inte lika kul att jag ska spendera tod på en buss och sen på ett tåg när det är så fint ute, men blir ju bra sen när jag kommer fram. 
Om väderet är fint imorgon så kommer det bli picknick med massa folk i Ipswich :D as myss! Så jag hoppas att det är lika fint där som det är här och att väderat håller i sig. 

Har två tåmnga väskor som jag ska ha med mig så ska se till att gå i tid så jag får med mig båda väskorna ^^ haha 

Men skriver igen när jag är hemma i Sverige vilket tidigast kan bli på Torsdag :D Så ha det jätte bra tills vi hörs igen ^^ 



Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Barbro

Välkommen hem!! Kram

2011-04-09 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0