Äntligen Fredag

Så var det äntligen fredag. En av dom bästa dagarna på veckan. För men vet att man har två dagar ledig efter ;) Det gillar jag. 
Dock är vädret skit idag och kallt så ut vill man inte gå. MEN det gjorde jag en liten stund i alla fall och tog en promenad. Då vet jag att jag har varit ute idag i alla fall. Hahah. 

Dom håller på för fult i köket och vi försöker leva så gott vi kan xD haha. Går helt ok just nu, men tror att nästa vecka kommer bli jobbigare xD. Då har vi ju left så har en vecka redan och ska göra det i en vecka till! Dock är det bara nästa vecka och sen helgen åker jag till Ipswich för att vara där några dagar och sen ÅKER JAG HEM TILL SVERIGE! Längtar jätte mycket efter att få komma hem :D sakner vänner och familjen. Dock inte like kul med läkar och tandläkar besök :/ två saker jag hatar. MEN eftersom jag är trött ständigt och börjar på tillbaka min huvudvärk så kanske det är bäst att kolla upp det och eftersom jag hatar tandläkare med är helt ok med han jag har hemma så är det väl like bara att gå och kolla när jag ändå är hemma. 

Helegn som sagt kommer ju Lördagen spendras med Laurence i Cambridge och bio. Sen så kommer vi alal fyra (Diana och Lena kommer in efter filmen) och så ska vi äta ute. Bara för att vi inte kan laga mat här och Lena fyllde ju år igår och fick ingen riktig mat så passar det ju bra att kanske göra det då :D 
Söndagen ska jag sova. haha 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0