April

Jaha, kl är nu 08.37 och jag har redan jobbat i 1 timme och 45 min. Trött är jag också, önskar att jag kunde gå tillbaka till sängen, men NEJ det ska jag inte utan ska bara vänta tills Diana kommer tillbaka efter att ha kört barnen till skolan och då bär det av till gymet. Här ska tränas ;) hahah . 

Igår var bara en helt vanlig dag, hände inget specillt över huvud taget. Förutom att igår fyllde min lille bror 18 år :) SÅ GRATTIS I EFTERSKOTT TILL HONOM, här på bloggen. Ska grattis till honom igår så tro inte att jag glömde det. En stor dag när man fyller 18 så inte något man glömmer. Jag hoppas han hade en bra dag i Finland, för dte var där han var igår och är i någon vecka. (kommer inte ihåg hur länge). 

Nu är det bara Tis, Ons, Tors och feddag kvar att jobba sen har jag mer en 2 veckor ledigit! Grymt skönt!! Lördag åker jag till Ipswich och sen den 13 åker jag Hem till Sverige! Längtar jätte mycket att få komma hem. Saknar familj och vänner. Så det är verkligen något att see fram emot :). 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0