Bio, godis och mat

Jaha, så har man nyss kommit efter en lång dag på stan. 

Började med att jag och Laurence åkte in till stan, gick och köpte bio biljtter till Filmen Rango. Sen gick vi och köpta lite godis och gick runt i lite affärer och hittade en jätte fin skjorta och slips till honom :). 

Sen var det bio. Rango var mycket bra. Johnny Depp som gör rösetn på englska vart underbar som alltid. :D Blev mycket skratt :D Och det gillar vi. 
Efter filmen så blev det att vänta en liten stund på Dian och Lena som skulle komma in. Och då blev det lite spelade på matilad nya älskling (mobilen). Vu var as bra och kom till ntvå 20 :D hahah 
Sen när tjejerna hade kommit in så gick vi och åt mat på en italiens resturang. Mycket gott gott. Blev lite att fira Lena eftersom hon inte fick någon speciall mat i Torsdags. :D Hade en jötte trevlig stund. 

Men nu är man hemma och är AS TRÖTT. haha så jag sitter i sängen och skriver detta och ska sova när jag är klar. :) Och imorgon blir det verkligen sovmorgon som alla vet att jag älskar! 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0