Snart på väg

Just nu är jag inte så säker på att det är April längre. Utan det känns som om det är Juni/Juli. Jag går i linne och kjol och kune gå så ända till kl 6 på kvällen. 
Helt underbar dag med 25 grader. Jag och Natalie hade picknick i Cambridge och bara låg och njöt i solen. Det var verkligen hur skönt som hälst, och känndes som om alla människor är på sommar humör. :D Glad och härliga. Folk har garit fram grillarna och sommar kläderna. Inga jakor eller lång byxor här inte! 
HELT UNDERBAR DAG! :D 
hahah nu måste Sverige vara lika varm och skönt annars vill jag inte komma hem ;) heheh Vill ju inte komma hem och behöva ta på mig massa kläder nu. xD hahah.

Men jaa nu är det sista natten i detta hus på två veckor. Imorgon åker jag till Ipswich och kommer var där till Onsdag och då åker jag hem till Sverige :D Så kommer verkligen bli två as bra lediga helger. Jag längtar ! Kul att först åka till Ipswich och njuta av solen med mina vänner där. Och sen komma hem till vänner och familj som jag saknar där hemma. :D 
Så kommer inte bli något bloggande innan Torsdag i alla fall så ni alla vet. Men ska försöka blogga så fort jag får chansen när jag är hemma. Men har lite planerat så får se hur mycket det blir :D 

Men ha det så bra tills jag kommer tillbaka :D 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0