sommar?

asså YAY :) Idag har vi haft 23 grader varmt! Solen och skinit och det har bara varit helt underbart. Har gått oi tights och t-shirt och solbrillorna på. 
Jag, Lena och Laurence har haft picknick och satt i sloen och bara njöt. 
ahhh vill ha mera sådan dagar! ahah Kommer bli många fler picknickar. :) 
Säger bara, Sverige! Jag hoppas på samma sak där! vill INTE komma hem till kallt och snöööö ! Bara så du vet ;) 

Imorgon ska jag och Diana till L&L skola och kolla på Lenas påsk skol pjäs :) Ska bli jätte kul ett se eftersom jag har suttit och övar repliker med henne så ska det bli kul att se slut resultatet :). Lena är jätte spänd och glad att vi ska komma imorgon. 

Och sen är det bara en dag kvar och sen är jag ledig i 2 veckor!! ahhh så himla skönt!! :D yay yay yay. Hoppas att helgen blir lika fin som idag så blir det lite girlland i Ipswich :D YES!! 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Picknick vad mysigt. Vi har haft ganska fint väder här men det har blåst ganska mycket och endel regn men helgen ska bli fint...hoppas jag.

2011-04-07 @ 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0