Family day

Idag är det en söndag. En dag då dom flesta är lediga. Så dag ska vi ha en familje dag. Vi ska åka och bowla, jag mor, far och lille bror. Ska bli kul att göra något tillsammans. Gör ju inte så mycket tillsammans så ska bli kul att göra något. Dock är jag smäsmt på at bowla, haha med någon måste ju koma sist också. Far och bror är ju inte dom bästa på att förlora så någon måste ju så jag tar den platsen hahah. 

Japp så det är dagen det. Vädret .. ja jag vet inte hur vädret är idag. Regnar ena sekunden och sol andra, sen egnar det igen. as jobbigt. Men men ... 
Så det är planen för dig (: 

En bild på mig och bror från I Julas


Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0