hej igen

Jaha, vill inte ens säga hur länge sen det var jag var inne på bloggen. BER OM URSÄKT. 

Men har bestämmt mig för att det ska bli ändring på det nu (: (ska försöka ). 

Som många av er har fattat så är jag hemma i Sverige igen. Har alltså slutat som Au Pair och är tillbaka med min familj i lila Finspång. 

Just nu söker jag jobb som en galning. Jobbar med farfar och är barnvakt för att smala ihop alla pengar jag kan. Har lite planer på vad jag skulle vilja hitta på i framtiden, men det tar vi i ett annat inlägg (: . 

Ville bara säga att jag är TILLBAKA (:
Love 
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att höra från dig igen. Hoppas allt är bra med dig. kanske vi ses snart. KRAM

2011-08-23 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0