here again

Jaha, varje dag har ju inte fungerat so far. hahha. 
Nee händer inte så mycket .. och samma sak varje dag (än så länge) Hoppas det ändras snart. 
så Finns int så mycket att skriva om. 

Jag söker jobb som en galning, jobbar lite med farfar, söker jobb, försöker springa lite, tar hand om familjen osv osv. Som sagt inte så mycket. 
Bokat två resor till England (: Och två konserter har jag fått in där (: BVB, MY och Yashin (: Blir go tider. Båda resorna är i Oktober. Första 12-19 och andra 31- 3 November. Så gäller verkligen att spara pengar. haha . 
Har också skaffat mig en Engelsk blogg (: http://matildaekwall.tumblr.com jaa står ju på engelska som sagt va ^^ hahah 

Men nu ska jag fortsätta kolla på Arn med familjen (:

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0