19 feb 2011

Jaha, dagen började med att pass på gymet, Och shit vad jobbigt det var. Var helt slut när jag gick därifrån. Men skönt också. 
Sen blev det dusch, frulle och fixa sig för att åka In till Cambridge och gå och på stan med Nathalie. 

Blev först en sväng förbi tattoo studion och fixa lite där och nu när min tattoo på G =) Hon ska fiaxa ihop allt jag vill ha och sedan höra av sig. Dock kan det ta upp det 4 veckor :/ vilket jag inte vill. Men helder att den ser bra ut än at bara göra den snabbt. Så det känns ok =) Jätte kul ska det bli. WII. 
Sen blev det gå och gå efter att leta efter ett nytt spännande ställe att äta på (billigt också) hittade ett liten ställe och tog varsin bagett =) Mumms =). Satt där i några timmar och bokade in lite mer dagar som vi kan träffas och ska kolla upp visa dagar om vi ör lediga och kanske kan vara lite turistiga och göra lite mer. Kul ska det bli. 
Sen blev det lite stan också, mobil kollande för mig. Och har hittat en som jag gärna skulle vilja ha. Har pratat me mor och far om den och hoppas dom för fram medelandet till resten av släkten. 
Blev lite klänning kollade för Nathalie. 
kl halv 6 tog jag bussen hem. En mycket trevlig och bra dag =)

Imorgon blir en ganka lung dag, ska hämta barane vid 1 och är ensam med dom till ca 7. 
sen på måndag fram jag till Ipswich och Emma och är där till Torsdag =) WII ska också bli jätte kul. 

Så nu sitter jag klar och reda att sova. Trött som ett troll är jag och längtar efter att få krypa ner i sängen. 

Så God natt 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tattoo igen INTE stor hoppas jag och tänk dig för så du inte ångrar dig dom är inte så lätta att ta bort.

Ha en skön sportlovs vecka. kram

2011-02-20 @ 17:17:12
Postat av: Mamma

Tattoo igen INTE stor hoppas jag och tänk dig för så du inte ångrar dig dom är inte så lätta att ta bort.

Ha en skön sportlovs vecka. kram

2011-02-20 @ 17:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0