2011-02-01

Ok vill inte säga så mycket om idag för .. inte den bästa. 

Men idag fick jag i alla fall MASSA post, like kul att komma hem och se att nästan allt var till mig .. hahah


Fick 3 paket från Bella <3 Tack söta du! Blev jätte glad! 
Fick ett jätte fint halsband, en marabo choklad och en påse gott och blandat! TACK! 
Har redan satt upp kortet jag fick också. Tack Bella. Du får mig alltid att känna mig lite bättre. Tack.! <3






Fick också:
-ett paket av mamma som inte gjorde mkig lika glad utan bara arg. Och hon vet varför och jag hoppas hon rättar till det. 
- ett brev på skolan jag gjorde min distans kusr ifrån att jag nu har slutat där. Jap jag slutade tidigare. Hoppade av. 
- Och ett brev på att göra Kamydia test. xD ahha lite kul att jag fick ett sådant Brev. Att dom vet att jag bor här, en ungdom. Det skickades tydligen ut till alla mellan 18-25 i detta område. Och dom vista att jag fans här. KUL. 

Idag så är Lena hos en kompis och ska vara där hela tiden tills Brownies börjar, för den tjejen går också på Brownies. Och sen kommer Liz att hämta henna och skjusa henne hem. 
Och Laurence är hos deras farmor idag och kommer hem vid 5. Då ska jag börja med maten. eller får se om jag börjar tidigare... kanske kanske inte. 

Nu ska jag i alla fall se om jag kan få upp humöret och göra lite saker. 

Love
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0