2011-02-25

Tillbaka i Histon efter ett bar underbart bra och sköna dager i Ipswich med Familjen Baxter. 
Fick en grymt grymt grymt kväll Måndag med mycket skratt och dans ute. Underabart. Och har blivit mycket mer skratt och att bara ta det lungt kollat på Disney och bara njutit av livet och att jag har en helt underbar familj här som bryr sig så himla mycket. Helt underbart, fattar inte vad jag skulle göra utan dom. SÅ TACK IGEN FÖR ATT PAR UNDERBARA DAGAR.
Kom hem ganska sent igår, hon var nästan halv tio när jag setg in genom dörren. Blev att ta lite att drika och sedan sova. 
Idag Har jag redan varit i cambridge och äntligen fått tiden bokad för min Tattuering. Detta kommer ske på Onsagr kl 12.30!!!! FINALLY!! så skönt att äntligen ha den bokad. Har väntat länge att få göra denna tattuering. Och blir ju lite mer speciellt eftersom vi firar 10 år detta år också. Jaaa. hahah (ni får gissa lite där, kommer väl lite mer förklaring när jag har gjort den och kan visa bild osv.) hahah. 

Nu är jag så trött och mår inte prima så tänkte ta en liten lur och hoppas jag mår bättre efter-. 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0