Black Veil Brides in Norwich

Förs vill jag bara säga AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH SÅ HIMLA BRA!!!!!!!!!
Ok allt började med buss från Histon till Cambridge. Springa från bussen och köpa biljett och springa till tåget, men han med och fick andas lite. Skönt. I'm on my way. 
Solen lysste och det såg ut bli en bra dag =) Jag var glad och pepp och inget kunde förstöra min dag. 
Träffade Jennifer på Stationen i Norwich och Möttes av detta fina skylt =)


hahhaha Jaha där ser man Clasolson har altså spridit sig xD KUL.

Sen var det bara att börja gå till Hallen med min fina karta som jag själv har ritat xD dock var det lätt att hita och inte långt, skönt. Vi var först, konstigt kl var bara 10 ca. Men båda var gaska hungriga så vi gick till shopping centret som ligger nära och hnlade lite underhålling och mat. 
När vi kom tillbaka satt det två personer där. NEJ. jag frågade om det bara skulle vara dom eller bli mer, dom sa att det skulle komma 3 till. Ok det är ok. 
Vi börjar med att underhålla oss med att måla lite fina tekningar och spela lite kort. Dock nu började man känna att det var kallt. Tack och lov att jag tog med filt. Men fröss fortfarande. Fröss hela dagen/natten. (Och det märker man nu efteråt, Matilda börjar bli sjuk. NEEEEEEJJJ). 

Men som sagt fröss hela dagen, men annars var det Underbart. Lärde känna. 4 as trevliga personer som jag kom as nära. =) GÖTT. 
Och till slut så fick vi gå framför dom som ståd föra oss så vi kom in först =) Har aldrig varit med om det förrut så TACK!!! Hur snäll som helst. 

Kom in, (MEN dock så var det två personer som hade fått gå in förre alla andra spm dom tåg ju så klart mitten, Men fick berdvid så helt ok. 

Och Black Veil brides var UNDERBART SJUKT GRYMT BRA!!! AAHHHHHHHH 
Fick gögon kontakt med alla i bandet och jag röjde som FAAAAANNNNNN det blev lite chokade. hahhaha OMG FICK OCKSÅ SJUNGA I MICKEN PÅ KNIVES AND PENS LÅTEN!! HAHAHHAHAHAHAHAHA 

Fick också plektrum från Jack =) En av gittaristerna. JAG GILLAR!!! =) 

Är så glad att jag ska se dom igen, TVÅ GÅNGER!!! Nästa vecka, Lördag och Söndag. LÄNGTAR REDAN!!! =)

HAPPY HAPPY HAPPY!! 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0