Choklad

Sitter och äter svensk marabo- Schwizernöt. Den godaste chokladen EVER! Dock är den  snart slut ... kan inte stoppa mig själv. 

Nyss kommit hem från Cambridge. Hade ett Lunch Möte med Nathalie och vi gick runt i Cambridge i solan ( JA DET ÄR SOL OCH SKÖNT UTE) Och hade en underbar stund. Tack . 
Gick också och kollade på Bibban i Cambridge, öppettider osv. Om jag skulle vilja gå dit någon dag. Gick också förbi simhallen , kollade tider och pris. Jag och nathalie tänkte att vi kunde simma tillsammans någon gång/ några gånger. 
OCH så gick jag (äntligen) förbi tattoo Studion som jag åker förbi med bussen varje gång jag åker tillbaka från Cambridge. Gick och frågade dom om min tattoo ide om det skulle fungera cch pris. Och Jaa.. Ska nog gå och boka på Fredag denna vecka eller nästa =) WIIIIIIIIIII 

När jag kommer hem så ligger det två packet på min säng. Och säger bara, mammor vet vad man gillar.. 
I denna låg det en ENORM flagga i . och i den andra .. jaa Pokemon, choklad och ost. Mamma vet vad Matilda gillar. Och antar att det är så med alla mammor. Eller?? Fick också lite kläder som inte fick plats när jag åkte tillbaka efter jul. MIN BATMAN TRÖJA =))))) yeahhhh. Ska setta på mina Pokemon på min nyckelring (ja sådana som man kan ha på nyckelringen) har snart ätit upp chokladen :( och osten ska jag öppna imorgon till lunch =) mummmmmmmmmms.
Tack Mamma. 

Vill också säga att det är många som vill prata med mig osv och jag är inte alltid tillgänglig.
Så här ligger det till. 
Min svenska mobil fungerar inte nu, igen. Jag får inte upp mobilen så jag kan inte kolla det nya simkortet jag har fått. 
Så om ni vill fråga om en tid att prata på skype skicka ett mail med dag, datum och tid så jag ska kolla om det går så jag kan boka in det =) OK ??? =D 

Nu ska jag packa upp det mest från mitt pcket och sen måste jag börja med Maten =) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att det kommit fram och att chokladen var god och att osten kommer att smaka bra hoppas jag. Telefonen, kanske du ska skicka den hit hem så vi kan lämna in den, om du gör det skicka allt som tillhör den, laddare, sim kort mm. du kanske kan skaffa en billig tel så vi kan nå dig. Kram alla hälsar.

2011-02-08 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0