dagen innan

wooooooooooooooooowwwwwww Kan inte fatta att det redan är imorgon som jag ska se
BLACK VEIL BRIDES.
Jag har väntat och väntat och väntat och nu är det.... WIIIIII. Så himla pepp.. AHHHHHHA =) hahahah
Dock inte lika pepp på tiden som jag måste gå upp, men så värt!!

Så imorgon blir det lite annorulna. 
Får gå upp mycket tidigare än vad jag brukar för att hinna med allt, och så ska jag hnna ta Lena och Laurence till Liz och Brian innan 10.29 då min buss går som jag MÅSTE hinna med. Kommer lvbi en ganska stressing morgon och synd om Lena och Laurence som får gå upp lite tidigare, 15 min tidiagre än vanligt. Inte så mycket med mycket för dom. Så får dom spendera morgonen där medans jag föst kommer sitta på en buss, sen springa och köpa tåg biljett och sen sitta på ett tåg, sen träffa Jen sen ta oss till spelstället och sen PEPPA!!! hahahhaha AHHHHHH 

Jaaa, allt jag har i tankarna just nu. 
Så blir inget bloggande imorgon, får se hur trött jag är på Fredag xD ahahah 

Ja och min mamma fyller år idag så om ni har lust får nu ju ta er tiden och gratta henne. Och mer en så blir det inte från mig, Japp jag är fortfarande arg och besviken på henne. såå mer än så blr det inte från mig, men ni kan ju göra det som känns bäst för er. 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0