Frulle smoothy

Eftersom denna dag inte har varit den bästa och jag är ganska arg,besviken,lednsen och skulle kunna säga saker som jag inte borde, så tänker jag inte säga något om dagen. 
Utan tänker ge "reseptet" på min frukost smoothy som jag gör varje mårgon så om ni vill pröva på :)

Matildas frulle smoothy 4 per.
2 Äpplen
2 Mandariner
1 Banan
1 Päron
1Kiwi
4-5 Jordgubbar
1 Morot
Blåbär efter behag (jag har mycket blåbär i eftersom jag tycker det smakar mycket bätter med mer)

TIPS:
Jag har ibland smoothy i en skål med flingor =) Jätte gott. Är som att ha mjölk/fil/yoghurt fast du har smoothy. Pröva gärna. 

Jaa, kanske kan bli något för er. En Mycket bra start på dagen. 

Love
Matilda




Kommentarer
Postat av: Mamma

Träligt att dagen inte varit bra men glöm denna och ta nya tag imorgon då är en dag med nya möjligheter och jag hoppas att den dagen blir bra för dig.

Tack för receptet, en fråga mixar du ihop allt och hur gör du med moroten?

Det låter jätte gott ska se om jag fixar det.

kram älskar dig.

2011-02-28 @ 20:51:25
Postat av: Östen

Tja det där låter både gott nyttigt mixar du ner allt på en gång i modern? Ja snart ses vi ska bli kul dels för att träffa dig men oxå för att se London, Cambridge & där du bor Histon kram

2011-03-02 @ 06:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0