Tatueringar

Har börjat kolla på lite mera tatueringar :D WIII Har hittat 4 st, eller ja en av dom viste jag redan at jag typ skulle göra, ska ta idean av kortet, men ändra lite. Så nu måste jag spara pengar som ett svin. Usch att det ska kosta så mycket att tatta sig. Det gillar jag inte. Dåligt. Men efter Onsdag så vet jag ju hur bra dom är där så får vi se om det kanske blir någon mer snart ^^ kommer det säkert bli för jag älskar tattueringar. Så grymt snyggt. Jag och en vän satt för någon dagen sen och pratade om det och jag kom på att jag har 8 tattueringar på lager, + dom tre nya nu xD så 11 st som ska göras. Dock vet jag att några av dom måste jag vänta med tills jag har ett jobb och att jag vet att jag kan behålla jobbet med mina tattieringar.

Det som jag vill ha är:

- Kill Hannah Logga + Text (den jag ska göra nu) - Armen

- En flicka som kollar i spgen men ser att monster (idean som jag tar från en av bilderna) - armen

- Barbabapappa familjen - Benet

- En stjärna - Foten

- Stjärnhimmel - Huvudet, naken ner - Vänta med

- Drke - Benet (inte exakt denna men så ja ni kan få en bild)

- Mamma och Pappa - Handen - Vänta (ja inte på detta sätt, bara texten mamma pappa)

- G-klav - fingret - vänta

- F-klav - Fingret -Vänta

NYA
- Alla tre är olika Monster - Armen 




Ja :) vad tycker ni ??

Love
Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan väl vara nåt men tänk dig för mer än en gång. Inte så lätt att ta bort. Tänk om du ångrar dig. Ingen höjdare. Men jag är ju gammal och förstår väl inte. Mormor

2011-02-26 @ 15:03:22
Postat av: Mamma

Barbapappa fam fin men de andra?, inte min smak men det är ju jag och jag är ju lite gamelmodig. kram

2011-02-27 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0