Minus åkt :(

Jaha så var man ensam igen. Lämnade av Minus på tågstationen kl 12 idag. Då åkte hon iväg för att ta flyget tillbaka till Sverige kl2. Hon ska vara framme i Sverige ca 5. 
Vi har haft det så himla bra!! Har verkligen kommit närmare och jag saknar henne redan. Känns tom nu utan henne. 

Så ja, Hon kom fram tillslut efter hennes jobba resa. Med inställt flyg och jobab människor som säger fel på tåg! 
Och efter det så har det gått. Det mesta i alla fall. 
(berättande om resan kommer imorgon)

Men kan kan bara säga: As Bra musik, Crazy Konserter, Crowd surfing, blå påsar och mycket skratt. Ny människor och underbara människor. 
Helt underbar resan. !!!


Idag var det ju tillbaka till vardagen för mig, lite i alla fall. Hon sov medans jag gick upp och jobbade. Sen gjorde jag en stor frulle till oss båda. Så hon skulle få i sig lite mat innen hon var tvungen att åka: :( 

Nu är det bara att peppa Frantiden =)))))) 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0