MINUS KOMMER

Ok, så jag skulle igentligen vara i Cambridge nu och krama min Underbara Minus. MEEEEN (ursäkta språket) Jävla Ryan air är försenat. Så Minus kom till Flygplatsen i tid. Hennes flyg skulle åka 7 från svergie tror hon var dar vid ca 6 och så blir flyget försenat 5 TIMMAR!!! 5 FUCKING TIMMAR! Så nu siiter hon där "själv" och har gjort dom senaste timmarna. typ inga pengar så hon kan inte köpa mat. Så hungrig och trött sitter hon där. AHHHH så himla irriterande. Känner mig så dålig att jag inte kan göra något eller sitta där med henne. I alla fall lite lätare att vänta om man är flera. 
aahh så ligger det till i alla fall så hon kommer vara o Cambridge mellan 2 och 3 i stället. Längtar tills hon kommer <3.
Så hennes dad har inte börjat så bra. TÄNKER PÅ DIG MINUS <3

Jaa min dag då, började med att jag fick smset av Minus, vilket gjorde mig arg och ledsen för hennes skulle. Men det var bara att gå upp, göra frulle och säga till Barnen att det var dags att byta lakan. 
Det har jag också gjort idag. Så det är rent och fint när Minus kommer.
Barnen åkte inte buss idag utan fick skjus av Brian. så jag följd dom dit och sen tåg jag en liten promenad. Det regnar inte dag och solen sticker fram lite. SKÖNT. Inte så jätte kallt heller. Vilket jag gillar. Hatar att frysa, mer än något annat, typ. 

Jaa nu sitter jag bara här och vill att klockan så gå fort. Jag kommer åka in till Cambridge en liten stund innan Minus så jag hinner fixa en grej inna. Sen hämte henne, och vi ska gå en snabbis i Cambridge. =) Kommer nog bli bra. Och ikväll blir det pankaks bakning =) Har inte ätit pankakor på JÄTTE LÄNGE . Ja i alla fall 5 månader. För det är så länge jag har varit här nu. Tider går snabbt. Känns inte som om det är så lång kvar nu. Jaaa-... 

Nee ska väl se om jag kan få något gjort nu under tiden jag väntar på min sexiga awesome vän som jag önskar var här nu. <3 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackars minus men jag hoppas det blir plus när hon kommer.Här har det snöat en massa och kaos i trafiken.Michael har nu börjat att köra i trafikskolan och det verkar gå bra för honom. Ska åka till Stockholm på utbildning nästa vecka. Ha en bra helg och va rädd om dig. Kram de andra hälsar.

2011-02-11 @ 20:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0