Snart lång lov

Igår Onsdag var jag på gymet, köre två timmar och kännde mig grymt duktig efter. Blev inte så mcyket gjort efter det, satt och kollade på film xD men det var skönt att ha lite lungt och inte göra något efter några dagars resor osv. 

Idag så var jag på gymet också, men blev bara en timme. Kännde mig jätte trött (kanske berodde på att jag inte kunde somna och somnade då efter lö 00.30 och hade kl på 06.00) så hela kroppen var bara helt slut, Könnde också smärta i knä och fott. Inte specillt kul. 
Men en timme är en timme antar jag. Se blev det att plocka undan tvätt och sen somnade jag. Sov tills kl ringde k vart i 3 då jag fick ta ich vakna och göra mig berädd att gå och hämta barnen. 
Skön kväll har det också varit dag. Blev mörkt mycket senare än vnligt och vara helt lungt och skönt. Jag gillar =). 

Imorgon ska jag åka in till Cambridge och gå till tatuerings studion och sncka lite med dom om min tattoo som jag tänker göra =) Spännande. WIIII. 
Ska också till Cambridge på Lördag och träffa Nathalie. 
På måndag börjar ju sportlovet här så ska åka till Ipswich då =) KUL. Så blir inte så myclet bloggade då. 

Hela helgen nu (fre-Sön) ska Lena och Laurence på läger. Dom är jätte spännda och längter jätte mycket. Tycker det ska bli kul för dom. Uppleva lite nya saker. 

Har också börjat kolla på att Åka hem Under Påsklovet. Dom har ju Två veckor ledigt här så tänkte kanske passa på att åka hem en vecka. Träffa familj och vänner och gå till Tandläkaren. JA jag ska tandläkaren. Just nu har jag lite ont i en tand och en tand ser lite konstig ut :/ får se hur länge det håller på annars ganska jag får gå här. MEN det vet jag inte om jag klarar av. Vi hoppas på att smärtan går över och det konstiga går bort. 
När jag är hemma har jag också en plan till min lille bror som fyller 18 veckan innan =) Hoppas han kommer gilla det. heheheh Bara han är hemma den veckan. Han ska ju tydligen vara i Finland och har inte fått svar på när han kommer hem, så jag hoppas han är hemma den veckan så jag kan vara med när det händer. =) 
Och en plan till mig själv .. OM jag har råd. Och det är INTE säkert. Har så mycket planerat just nu som jag skulle vilja göra att jag tror att jag inte kommer ha råd. OCH måste börja spara eftersom jag har en liten plan på vad jag skulle vilja göra i höst, och då behövs det MYCKET pengar. Hatar att allt ska vara så dyrt. Men har ju en 20års dag som kommer inan påsklovet så jag hoppas att jag kommer få lite pengar.
Jag blir 20! o_O .. Börjar bli gammal...  


Love
Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0