Söndag kväll.

Jaha, så var det redan söndsg kväll, men inget jobb nästa vecka utan Ledig och ska åka till Ipswich. 

Dagen har bara spenderats att slappa och kolla på film typ. Var och hämtade barnen vid 1 men det är allt. Har haft en lung och skön dag. Är as trött så ska snart kryppa ner i sängen.. eller ja jag ligger redan i sängen xD haha men stänga av datorn och stänga ögonen. 
Så har varit en bra dag. 

Så Veckan som kommer så kommer jag att vara i Ipswich hos Emma och hennes underbara familj <3. Kommer komma hem Torsdag kväll, så det blir inget bloggande medans jag är borta. Utan kommer väl torsdag eller fredag. 

När jag kommer tillbaka så kommer det bli mycket planering så jag ser att jag har råd med att jag skulle vilja hitta på och tid och någon att göra det med, Men jaa vi får see. 

Ha ett par bra dagar tills jag kommer tillbaka till Bloggen. =)

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0