Vad ska hända med huset

När Diana köpte detta nya hus så viste hon att det skulle bli mycket att göra. Så jag har gjort en liten lista på det JAG vet och kommer ihåg att hon har sagt och ska kryssa i när något har blivit gjort. 

Så här är huslistan :

Måla om Lenas Rum [X]
Byta matta i Lnas rum []
Måla Laurence rum [X]
byta mata i Laurence rum []
Måla Hallen övervånigen [X]
Måla Play Room []
Måla Mitt rum []
Måla alla dörrar [/]
Måla Dians rum [/]
Måla vägen vid trappan []
Måla hallen nera []
Bytta fönsert [X]
Bytta Dörrar [X]
Göra om Köket []
Göra om Dianas rum []
Fixa Garaget []
Göra ett nytt rum till Dians studie [] 
Fixa Toaletterna []


Dyrt? JA. Lite är gjort, mycket är kvar. Men detta hus kommer bli as bra när allt är gjort, tror och hoppas jag. Men det får vi vänta med och se. 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0