2011-01-13

Jaha, idag blev det lite annorlunda. 
Diana är hemma så hon skjusade barnen till skolan. Jag fick vänta för Hellen. Hon som städer Dians hus skulle komma. Första gången sedan vi flyttade. Och etersom hon inte har fått någon nyckel en så fick jag vänta. 
och Nu har hon nyss åkt hem. Hon fixade alla tre badrummen idag. alltså stor städade dom, väggar som golv. Det ser så snyggt ut nu. Skulle kunna sitta i badrummet nu. mmmm. 
Jag tåg en promenad medans hon var här och gick då förbi gymet som jag har tänkt att be medlem hos och pratade med om vilket sätt som skulle bli bäst fär mig. Så det är det jag sitter och tänker på nu och ska prata med Diana senare när pesronen som är här just nu har pratat klart med Diana. (om ca en timme). Och beroende viilket jag väljer så kan jag bli medlem på deras hemsida idag, eller så tänkte jag gå ditt imorgon och bli medlem. Får se lite vad Diana säger också. 
På min promenad så träffade jag på en jätte söt tant med sin hund. Jag kunde ju inte låta bli när hunden kom fram till mig.. så vi stog ett bra tag och pratade om hundar. Henns hund, en labrador Lizzy.. så himla söt och snäll. Hon satte sig vid mig. jag ville bara ta hem henne hem. men neee... jag hoppas att träffa dom igen =)
Men detta fick mig också att sakna min älskling som är hemma. Bobby <3 Saknar dig massa !!


Idag så ska Lena ta med en kompis hem så jag hoppas hon gillar min mat. hahah men jag har fått bestälning på ost och skinksås med pasta och grönskar på SIDAN xD Så jag tänkte vara snäll och göra det idag. 

Eftersom jag har en iten stund att inte göra NÅGOT nu. Så ska jag lägga mig i sägen och sätta på en film och hoppas att jag somnar. Är så grymt trött hela tiden. Tror att något måste vara fel på mig. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, trevligt att träffa någon ute o få prata med. Bobby har det bra o jag tror han saknar dig också. Skönt att få badrummen städade. Prata med Diana om din trötthet o om att gå till en vårdcentral eller vad det heter hos er och kolla ditt HB (blodvärde)det är troligen det som är lågt. Kram

2011-01-13 @ 21:07:43
Postat av: Östen

Tja tjejen kul att du har det bra men som mamma säger ska du nog kolla upp din trötthet. Tänk då bara på att du har en försökring + att om du får medicin utskrivet ska du skicka det till mig. Detta för att du är ju med i medicinfonden. Det viktiga är att det står att medicinen är till dig (namn+personnr). Tycker om dig kram pappa

2011-01-13 @ 22:42:35
Postat av: sandra

Väldigt fin bil på ett fint gäng :)

2011-01-16 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0