2011-01-26

Igår Tisdag var jag i Cambridge med Den Tyska Au pairen Natahlie. Vi hade ne jätte trevlig stund och kom mycket närmare varandra. Vi gick och Shoppade och prata om jobb och våra familjer och annat. 
Det som shoppades för mig var : 
Shampo, Blsam, duschtvål, tops, smikbort tagnings  sreveter (eller vad man ska säga) som man i alla fall lätt kan ha med sig, lite koert, lite alla hjärtandags grejer till Lena och Laurence, två tröjor som jag kan träna i, ett par shorts som jag kan träna i eller ha när det blir lite varmare, sport BH, och två skivor ( det sista kanske jag inte behövde just nu) MEN en av skiverna har jag letat efter ett bra tag och den har alltid varit slut, men nu fans den så det blev som det blev. hahah. 
Men hade i alla fall en jätte trevlig stund och vi bästämde att vi ska försöka träffas en gång i veckan i fortsättningen, bara för hon känner inte heller så många i närheten och vi båda är lediga medans baren är i skolan/dagis. Så vi ska försöka träffas en gång i veckan och äta Lunch tillsamms =) Jätte mysigt!! 
Vi bestämmde också att vi ska försöka gå ut någon gång tillsammans. Har ju hört att Cambridge ska vara en party stand så vi vill kolla om det stämmer. Dock var vi både ganska uppbokade  med helger så det blev inte förens islutet av Feb, men alltid något att se fram emot =)

Idag, så har det inte hänt så mycket än. Kl är ju bara 9.28 nu när jag sitter och skriver. Har hunnit med att laga frulle, gåt med barnen till bussen, sätta på en tvättmaskin och hänga upp den, diska, och städa lite på skohyllan ( usch vad mycket skor), men gjorde mitt bästa. 
Ska till gymet ikväll på ett pass =) ska bli kul att kolla vad det är för något, har inte gjort detta pass någon gång förrut så ska se om det är något för mig eller inte. Se imorgon blir det gymet igen =). 
och imorgon är det bara  EN VECKA KVAR TILL JAG SER BLACK VEIL BRIDES!!! Happy Happy Happy. =)))

Jag är grymt trött så tänke sova lite nuu =) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt att ha någon att träffa som är i samma situation som du. Kram

2011-01-26 @ 22:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0