2011-01-28

Så var det äntligen fredag och helg. Jag ska jst gå och göra mig iordning för att ta bussen till Cambridge och sen tåget till Ispwich och träffa Jennifer idag och imorgon och sen Emma en stund på Söndag. Ska bli en skön helg. Har längtat. Man behövder verkligen helge efter en vecka med jobb. hahah. 

Var på gymet både igår och idag så det gör lite ont här och där. Men då känner man att man har tränat. så nu blir det två dagar ledigt från gymet och sen är det tillbaka på Måndag. Nästa vecka kommer också våra nya fönster, så vi får se hur det går. Ska också vara ensam med barnen typ hela veckan så det kommer bli mycket med det också. och näste vecka så ska jag se BLACK VEIL BRIDES!! yeahhhhhhhh!!! Något att se fram emot. YES yes yes yes.. hahaha .

Lena och Laurence pappa har redan varit här och hämtat deras saker så nu ska jag göra mig klar så jag kan gå till bussen =) 

Love
Matilda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0