Berättande i Bilder

Här kommer lite bilder från packandet, innan jag åkte till Sverige, Julafton i Sverige .. 

Början på mitt packande

Lena i en kartong och leker hund

Mitt Gamla rum aldeles tomt

Mitt Nya rum I Histion

Fick en Engelsk kokbok av Familjen i julklapp =) HÄR SKA BAKAS =) När allt är i ordning vill säga

Tofflor som jag också fick av familjen ( AS SKÖNA!)

Vårt Hus nu i Histion, och jaa ni sur ju HUR MYCKET snö det är... inte, man ser fortfarande marken liksom ...

... sen kom man hem till DETTA ... usch vad kallt det var i Sverige

Jag och min lillebror på Julafton 

Jag Julafton

Jag och bror i våra snygga mössor

Hos mormor 

Komma hem till min älskling var en av dom bästa =)<3

Jag och min älskling <3

Jag och bror 

Svenskt julbord är det bästa =)

Kalle Anka!!! Hoppas ingen missade det.

Sen kom man tillbaka till detta... hahah lite chckande var det .. och så set det ut nu också, Igen snö och inte så kallt, var nästan att komma till ett varmt land när man kom från Sverige. haha


Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, den snö du ser hos mormor är lite visserligen regnade det på nyårsafton men NUUUU det vräker ner av snö både i går och idag hur mycket som helst, jag tycker det räcker nu, vill inte ha mer. Kram

2011-01-06 @ 12:12:31
Postat av: Mamma

trevliga bilder du lagt in, ser inte så dumt ut på nya stället.

2011-01-06 @ 12:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0