en vanlig söndag

YES sova sova sova .. vacknade vod 2 idag och det var sååååååååååååååååååå skönt. Jag äslkar att sova, DOCK var jag fortfarande trött och ville sova mer. MEN jag gick upp. Huset var tomt så jag gjorde ordning lite frulle och kollade på Batman =). Sen så kom familjen hem vid ca halv 4 och vi åkte och hanlade på Tesco. 

Sen när vi kom tillbaka så gick jag ut på en promenad. Kollade runt lite och hittade en liten trvlig väg som man kan gå på. Ska utforska lite merra imorgon. Hoppas bara att det inte regnar. 

Sen så har jag bara lagat mat till alla. Och det är allt jag har gjort idag. SLAPP DAG, men grymt skönt. Och imorgon får jag lite sovmorgon .. eller ja kan vakna upp som i det gamla huset och vecka barnen kl 7. För dom behöver inte göra lunch och Diana ska skjua dom till skolan. Så blir en ganska lung och skön morgon för mig (kan vi ju hoppas på i alla fall). 

Jaa.. inte så mycket mer att säga om dagen. Varit en skön dag och nu ska jag snart få lägga mig i min sköna säng igen .. YES. 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0