ETF in London

Allt började på Lördagen. 
Gick upp fixade mig och huset lite innan jag tåg bussen till Cambridge och sedan tåge till London Kings Cross. Där jag träffade mina tjejer, Camilla och Minus <3. Vi givck till deras vandarhem (och miss fast jag skulle checka in dagen efter). Men lämnade min väska där och så- Sedan drog vi ner på oxford street (shopping gatan), och kollade runt. Fick höra massa historier från dagen innan (dom såg ETF på Fredagen också.) Efter en halv dag på stans så var vi alla mycket trötta och letade då efter något ställe att öta på och sedan drog vi tillbka till vandrarhemmet. Min plan var ju att sova ute vid konsert stället den natten, min milla, min extra mamma sa att jag inte fick så den natten delade vi på hennes bunk ( Fy på oss). Trågt och svettet var det. 

Upp kl 6.30 fixa oss till konserten och snabbt dra dit. Var ca 10 per innan oss och då började köandet. blev lite sjungande och hoita på historier. Jag gick också tillbka till vandrarhemmet och checkade in för mig och hämtade och lämnade lite saker. blev en ganska lång dag. Emma kom och hälsade på (min kompis från sverige som också är Au Pair). Vilket var mycket trevligt! 
7 började dom släppa in och som alltid finns det lite folk som man skulle vilja döda. Men jaa vi kom i alla fall längs fram och sen var det atta vänta lite till. 
Första bandet sög, så det var bara att stå still och vila. 
sen kom My Passion <3 söta pojkarna. och dom var bra som alltid. Röja röja röja. 
sen kom ESCAPE THE FATE!!! Och damm!! Dom är så grymt bra!! det är helt sjuk!! Fuck vad vi röjde asså. hahah Andy sa efteråt ( My Passions manger) att han såg tre galna pesroner längst fram - vilket han då menade oss xD 
Efter så blev det att hälsa på killarna i My Passion. Våra söta så britter. =) 
Sen jaaa resten av kvällen är historia. Blev lite blandade känslor under natten och i helhet var den grymt bra =) Träffade lite roliga killar =) hehe som jag Och minus kommer träffa igen på BVB i feb .. ska bli kul ^^ 

Men hela helgen var så grymt bra!! och jag kan bara inte vänta tills sommaren då dom ska komma tillbaka ! Kommer bli grymt!! 


Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt men en kul och underbar helg bra att C stoppade dig för att sova ute. Roligt att ha något att se fram emot. Ha en bra arbets vecka. Kram

2011-01-18 @ 19:21:24
Postat av: Mamma

Härligt men en kul och underbar helg bra att C stoppade dig för att sova ute. Roligt att ha något att se fram emot. Ha en bra arbets vecka. Kram

2011-01-18 @ 19:21:24
Postat av: Anonym

Tack Milla!! Tur att Ma inte fick sova ute. Kul att ni hade roligt. Ha nu en bra vecka. Kram mormor

2011-01-19 @ 18:58:41
Postat av: Anonym

Tack Milla!! Tur att Ma slapp sova ute. Det var då för väl att det var precis så roligt på konserterna som ni hoppades och efteråt också. Ha nu en bra vecka. Kram mormor

2011-01-19 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0