Första veckan på 2011

Jaha, då var det min sista jobb dag på denna vecka slut. Första jobb veckan i jan 2011. Hela veckan har det hänt mycket eftersom det är mycket som ska hända med huset. Men det visar också att vi är på en god väg framåt. Och det är bra. 
Dock kommer vi inte få internet än. Kommer ta ca 14 dagar. :( dåligt!!! 

Men har i alla fall nyss varit och blivit medlem på gymet! YES ÄNTLIGEN! Ska dit på Tisdag nästa vecka och börja! Får då min rundtur av gymet och dom ska visa hur alltid går till osv. Jag är så pepp på att börja. Jag har hittils hittat 4 pass som låter jätte bra och exakt dom områden som jag vill träna. Så det är en bra början. Här ska tränas!!!! Vist det kommer bli lite mindre pengar.. MEN det kommer vara värt det! 

Imorgon så åker ju jag till London och ska träffa Camilla och Minus och på Söndag blir det Escape The Fate och My Passion tillsammans med mina tjejer. Längtar! <3. 
Så får se om jag hinner skriva någon rad innan jag åker imorgon, men inte säkert. Och då blir det på Måndag ni kommer höra något från mig. Jag kanske kommer skriva lite på min twitter under dagarna ( för den har jag koplad till min mobil). Så om ni vill får ni gärna kolla förbi där i helgen och se vad jag håller på med. Kolla HÄR .

Jag ska ta och kolla om det finns något jag kan göra i huset innan jag tar mig en lur xD 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anne-Marie

Hej. Hoppas allt är bra med dig. Emelie hälsar, det är hon som hjälper mig med datorn som vi köpte igår :)

2011-01-14 @ 15:51:11
Postat av: Östen

Yja Kul att du nu snart ska böjra träna. Vi åker inte till Linnea & Ray för att jag varit sjuk. Dock känner jag mig något bättre idag. Kram pappa Ps hälsa alla. Ds

2011-01-15 @ 00:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0