Fortfarande i Ipswich

Jaha, sitter ni igen i Jennifers soffa i hennes lägenhet i Ipswich. Hon är och jobbar och jag sitter och här och väntar på ett sms från Emma. (Får see om det kommer något). Ska (hoppas) träffa Emma idag =). Medans Jennifer jobbar. Hon slutar 6 och är väl hemma ca halv 7 så har några timmar att träffa Emma. Om hon hör av sig.. det får vi ju see.

Min förskylning börjar bli bättre! YES!! så himla skönt att kunna andas lite mer och att kunna få lite sömn och inte ligga och hosta sönder mig. Vist lite snorring och hosta kvar men det är nog snart borta hoppas jag. Vill ju må bättre tills jag börjar jobba på torsdag, behöver min styrka xD heheh. Nee men alltid jobbigt att ligga och hosta på nätterna och inte få den sömn som man behöver. Och jag vill bli frsik så jag jag börja träna =). Är faktisk jätte pepp på att börja träna, längtar faktiskt. Ganska konstigt för att vara Matilda, men det är sant, jag längtar. =) Får väl bara se till att jag inte tar ut mig från början xD haha.

Så kan säga att 2011 verkar bli ett bra år =) Känner det på mig.
Först den 16 jan ska jag se ESCAPE THE FATE  och träffa min älsklingar Camilla och Minus =) (Två dagar med dom)
Sen så den 3 och 12 Feb ska jag se BLACK VEIL BRIDES med Jennifer !! =) Längtar (Första gågen jag ser dom)
Och ska kanska åka hem när jag fyller 20 den 12 Mars! (JAG FYLLER 20!)
Och fick nyss reda på att mina tjejer Amanda och Lovis ska komma till London i April!! Får spendera en hel helg med dom!!!
Och detta är bara til April! =) Sen kommer det säkert andra sakar också. Men det verkar vara så här långt i alla fall. =) Och jag är glad och positiv! Detta kommer bli ett bra år.

Så Imorgon kväll åker jag tillbaka till Histon (Det nya stället som jag bor på) Och på torsdag är det dags att börja jobba. Dock skönt att det bara är två dagar sen är det helg så det blir en lung snart på allt =).
jag säger det redan nu, jag vill gärna att ni kommenterar om VAD ni vill att jag ska skriva om detta år. För mina dagar ser ganska lika dana ut, om vi inte åker någon stans eller så. Så jag skulle gärna vilja veta om det är något som ni saknar eller skulle vilja höra mer om. Kommentera gärna med det. (OCH det är många som är vän med mig på facebook och skriver ett mail till mig där om det jag skriver på bloggen. Det är jätte snällt, men snälla sluta med det och kommentera HÄR PÅ BLOGGEN i stället. TACK)

Så, ska nog sätta på en film nu menad jag väntar på ett sms..

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Östen

Ja ja vad skönt att du snart är frisk. Tack för besöket till Sverige kort men bra. Tycker att du växt som människa under den korta tiden du varit i England. Tack för allt och ett riktigt gott nytt år. Som du själv säger blir det här året bra bara man försöker och vill det. Vad du ska skriva om är svårt men jag vill veta hur det är där du bor nu, vädret, människorna, vad som är annorlunda mot Sverige vad gäller det mesta, vad du laggar för mat eller bakar, hur det går med tränningen. Men glöm inte att skicka något brev eller mejl till oss med lite mer personliga saker även addressen till nya stället telefonnr. Kram tycker om dig

2011-01-03 @ 16:32:33
Postat av: Östen

Ja ja vad skönt att du snart är frisk. Tack för besöket till Sverige kort men bra. Tycker att du växt som människa under den korta tiden du varit i England. Tack för allt och ett riktigt gott nytt år. Som du själv säger blir det här året bra bara man försöker och vill det. Vad du ska skriva om är svårt men jag vill veta hur det är där du bor nu, vädret, människorna, vad som är annorlunda mot Sverige vad gäller det mesta, vad du laggar för mat eller bakar, hur det går med tränningen. Men glöm inte att skicka något brev eller mejl till oss med lite mer personliga saker även addressen till nya stället telefonnr. Kram tycker om dig

2011-01-03 @ 16:33:51
Postat av: Mamma

Härligt att du börjar må bättre. Jag har pratat med 3 dom tror att det beror på sim kortet och dom skickar att nytt hit när det kommer skickar jag det till dig.

Skriv om : människorna, husen, träningen, hur området ser ut, konserterna, maten, vardagen (vardagen för dig ser inte likadan ut som för oss), vädret.

Igår fyllde Gabriel 1år.

Älskar dig kram.

2011-01-03 @ 21:09:37
Postat av: Cathrine O

Hallå vännen!

Tack för det fina julkortet - va gulligt av dig!!

Jätteroligt att fortsätta läsa din blogg - när jag var utomlands ett halvår (på medeltiden ,hi,hi) då skrev man ju gamla vanliga brev hem. Jag yyckte också att det var svårt att veta vad man skulle skriva om. Men nu tycker jag det är roligt att läsa om detaljer som är olika jämfört med Sverige. Kanske ett annorlunda godis, trafiken, seder och bruk..alltså det som är vanligt för dig men ovanligt för oss nu=). Skönt att du mår bättre! Dagarna blir ju längre även i England, visst är det härligt! Kram Cathrine Familjen hälsar

2011-01-04 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0