från 2010 till 2011

Jaha, så var det första dagen på 2011. Jag sitter hemma hos Jennifer i Ipsich. Hon är och jobbar.
Jag är jätte förkyld, kan inte andas, hostar som om jag skulle hosta upp hela lungorna, kall svettas och måste snart gå och köpa mer näsduckar för att alla är snart slut. Inte kul.
Igår, nyårs afton så satt vi bara hemma, jag orkade inte göra något, så vi satt bara hemma och pratade om 2010, våra nyårslöften osv. Det var mysigt. 

På Torsdag så börjar jobba igen. Ska bli kul att träffa Lena och Laurence igen och höra hur deras jul har varit.

Detta år så ska jag vara mer positiv och ska bara leva livet =)
Mina nyårslöften :
* Äta bättre
* sluta äta godis och sådan onyttigt
* Börja Träna
* Blogga mer
* Vara mer social
* Vara mer Positiv
* Spara pengar
* Komam på vad jag vill göra efter Au apir Jobbet

Jaa lite finns det allt xD Vad har nu för löften för iår??

Nu orkar jag inte skriva mer, måste lägga mig, ska se om jag orkar skriva lite mer senare eller imorgon.

Nu hoppas vi på ett jätte bra år!!

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så du är fortfarande förkyld... låter inte bra hostan kan sitta i länge, drick vatten så inte hostan fastnar, blir du inte bättre måste du gå till farbror doktorn, Jennifer får följa med dig. Sov, ät rätt och drick vatten. Löfterna låter bra jag önskar dig verkligen lycka till och jag vet, har du bestämt dig så klarar du det. Mina löften... har inga löften för de är jag inte säker på att jag kan hålla men jag ska försöka att dra ner på godis, fika bröd och smörgås och hoppas att jag kan gå ner några kilo till sommaren. oj vad mycket jag har skrivit idag. Älskar dig. Kram mamma

2011-01-01 @ 14:59:56
Postat av: Mamma

Ska försöka att kontakta 3 på måndag, telefonen måste fungera!!! vi måste kunna nå dig om det är något viktigt. Du får sms:a engelska tel nr till oss, låna Jennifers tel. Kram

2011-01-01 @ 15:04:31
Postat av: Mamma

Krya på dig!!!

2011-01-01 @ 15:05:19
Postat av: Anonym

Hej Matilda!Gott Nytt år på dig. Tråkigt med förkylning. Låter som influensa. Vi har Barbro och Göte här över ny år. Vi blir av med dem i morgon. Vi har roligt och och spelar Settlers och tar en promenad om dagen. Drick nu mycket och varmt ska det vara och går det inte över gå till doktorn. Anne-Marie och Lasse. B o G hälsar

2011-01-02 @ 12:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0