Fredag den 7 Jan 2011

Jaha, så var det fredag och sen helg. Eftersom jag bara har jobbat en dag så känns det som Tisdag. Och att jag har en vecka med jobb framför mig, men nee.. vilken tur jag har xDD. Dock vet jag att det är mycket att göra helgen. Vi ska måla Lena och laurence rum, och ska fixa oich dona. Så blir ju inte så mycket vila i alla fall. Så kommer ha att göra i helgen. 

Har nyss kommit upp ur badet =). Hade det jätte mysigt, levade ljus och massa badskumm. Tack Morfar, luktade choklad i hela badrummet och nästan så jag lukat choklad nu, varmt vatten och bra musik. Somnade nästan. Sp skönt var det. mmmm det ska jag göra snart igen. =). 


Nästa helg så kommer jag träffa CAMILLA OCH MINUS och så ska hag få se mina pojkar i 
ESCAPE THE FATE Längtar WWWIIIIIII . Kommer bli grymnt, så ska nu ta och kolla på vandrarhemmet som dom har bokat och tider på tåg. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu blev morfar glad. Han hoppas att det räcker några ggr till.

2011-01-07 @ 17:24:42
Postat av: Mamma

Härligt med ett choklad bad. Är konserten i London? Kul att C o M kommer hoppas ni får roligt. Kram

2011-01-07 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0