I'm back.

då var man tillbaka efter helgen stå hej. och SHIT VILKEN BRA HELG!!! Först, Camilla och Minus- ÄLSKAR ER NI ÄR BÄST!! och ESCAPE THE FATE OCH MY PASSION, GUD DOM ÄR SÅ GRYMT BRA!!!
Har ont och är blå lite här och var, och naken gör ont och jag är sååååååååååååååååååå trött. Så jag berättar helegn imorgon. Men ville bara skriva några rader så ni vet att jag lever. Hahah ni kommer få en del att läsa imorgon och saker att ta in så kanske lika bra om det inte är så mycket idag ^^. 

Ska också till gymet imorgon för att få min rundtur på alla saker =) KUL!
Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt höra att du är tillbaka igen. kul att du hade roligt med tjejkompisarna. Kram

2011-01-17 @ 20:29:05
Postat av: Mamma

Bra att allt är bra efter helgen och att du har haft det bra.

2011-01-18 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0