Ny vecka

Jaha så var änu en nya vecka igång. Jag har redan hunnit med ganska mycket idag och .. ja jag känner mig helt ok, faktiskt. 

Efter att ha sett barnen hoppa på bussen så gick jag direkt till gymet för att köra en tmme. Mycket skönt. Helt slut i bennen, men YES!! nu ä vi igång. Ska tillbaka Onsdag, dock blir det ett pass i stället då, om det fortfarande går.. om inget inträffar här. Får se.
Sedan efter ca 1,5 timme så gick jag hem, tog hand om disken, tvätten som var upphängd, satte på en ny tvättmaskin och hängde upp den när den var klar. Bäddade om min säng i nya laken.. längtar tills jag får kryna ner ^^, städade mitt rum, eller plockade i alla fall. Sen så tog jag en  mycket lång och skön dusch. Sedan blev det lite lnuch. Och har nyss varit och mött upp barnen och dom håller på mitt sitt just nu.
Inte så dåligt för att vara en dag. I alla fall inte för att vara Matilda. =) 

Min dator är cp. Pappa: 
Hela alltet lägger sig liksom på sidan. så man får antigen lägga dator på sidan eller huvudet på sne för att se. Det går bort ibland.. men jag vet inte hur jag ska göra för att få det att sluta. Jag ska se om det kommer tillbaka nästa gång jag sätter på datorn, annars, pappa hör du någon ide på vad jag kan göra för att få det att sluta? 

Och, svar på en fråga som många underar för till fället, NEJ min mobil fungerar inte .. har bara nödsamtal så jag kan inte få sms eller skicka några. Jag vet inte vad som är fel på den .. så ni vet. Och om nu undrar någpt skriv göra på en kommentar här så svara jag på det i ett blogg inlägg, det kanske är en fråga som fler undarar över och då kan alla få ett snabbt svar om jag skriver det här. Tack. 

Imorgon ska jag in till Cambridge på en liten shopping tur med Nathalie, den tyska Au Pairen som jag har träffat en gång förutt,, ska bli kul =)

Nu ska jag gå och hjälpa Laurence fixa hans rum efter allt målande. 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0