Sista dagen innan allt går tillbaka

Så ni sitter jag i min säg i Histon och väntar på att familjen ska komma hemma, Vilket ska vara runt 5. Så en liten stund kvar. 
Idag har jag inte gjort mycket, utan bara njutit av min sista dag innan allt går tillbaka till min vardag här. =) Dock ska det bli skönt att få jobba lite nu, när man har varit ledig osv. 

Vill tacka för dom förslag jag har fått om vad ni vill höra om =) Tack, kanske gör det lite lättare att skriva. Jag ska verkligen försöka att blogga mins 1 gång om dagen detta år så ni alltid har något att läsa och kan hålla er uppdaterade, eftersom jag inte skickar så mycket mail osv, så kan ni alltid vända er till Bloggen =). Ni får gärna fortsätta skriva om saker ni vil läsa om när vi mer ha kommit in i allt. Jag vill ALLTID ha försalg och höra vad  NI vill läsa om. Så fortsätt med det.

Jag blir och bara bättre och bättre vilket är mycket skönt så jag sattsar att börja träna på Lördag YES! Ska också ta mig en promenad imorgon ( om det inte regnar, vilket det gör just nu) och kolla mig om i Histion. Se hur det ser ur här osv, se om man kan hitta någon trevlig stig att gå på. =)

Nu ska jag gå och göra lite nuddlar till mig =) MUMMSS!! 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0