snabb och kort uppdatering

Uppdatering :

Fredags:
Följde med Diana på hennes Damsals på förmoddagen. Men får så många bra idere där och man börjar tänka. Så snällt att jag får följa med.
Efter släppte Diana av mig vid gymet, blev inte så myclet träning med lite han jag göra innan jag fick springa hem oc ducha och sen hämta barnen från Bussen. 
Kvällen blev inte lika bra, mådda inte specillt bra så det lev att dra täket över huvudet och gråta lite. Tack  Bella för att du alltid finns <3 

Lördag:
Gick till Gymet på morgonen (tredje dagen i rad)
Började måla Laurence rum. Blev lite blanande kännslor från alla och rumet blev i alla fall vitt tills slut. 
Dagen slutade med en tidig natt för Matilda. 

Idag söndag:
Har nyss ätit frulle och sitter nu på min säg. Ska bara slappa hela långa dagen. Idag blir det en dag ledig från gymet. Benen håller på att dö xD ahahha Men imorgon kör vi igen. 
Ska ta och kolla på en fim nu tänkte jag och bara vila. Kommer hända ganska mycket veckorna fram över så lika bra att ta vara på alla stunder jag kan och nu när ingen är hemma så lika bra att passa på =)- 

Love
Matilda


Kommentarer
Postat av: Östen

Tja Funkar telefonen? Finns det något sätt vi kan nå dig på utan att gå via bloggen?

Kram pappa

2011-01-23 @ 22:05:27
Postat av: Anonym

Nu är helgen över och det är måndag imorgon och en ny vecka med nya möjligheter. här har vi haft en skön helg det har varit skönt ute, härligt. Ha en bra vecka. Va rädd om dig. kram mammma

2011-01-23 @ 22:59:57
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-23 @ 23:19:49
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0