Sova??

Ja tack. Sova låter helt underbart just nu. Jag är så otroligt trött. AHHHHH
Idag var det jätte svårt att komma upp. Nästan så att jag inte gick upp alls. Men så kan man inte göra. Utan det är bara att palla sig upp. usch. Nee och jag kan inte heller lägga mig nu. Har folk hör som springer runt och grejer med huset. Telefon mannen gick nyss. Sen så har jag tre pesroner till i huset, som håller på att kolla runt eftersom Diana vill göra om saker tex köket. Så kan inte heller gå ut på en promenad, kan inte lämna huset. Vill gå ut nu när det har slutat regna.. men neeep. Dom kommer säker lämna huset när det börjar regna igen. BLÄÄÄÄ 

Orkar inget vill SOVA.
Dock är jag väldigt pepp på framtiden just nu =) 

-På Lördag ska jag få träffa mina Tjejer Camilla och Minus 
-Och på Söndag ska vi se Escape The Fate och My Passion 
-Sen 21 Jan så kanske jag ska träffa Mich och Cahlle som kommer till London och Kanske se Innerpartysystem
- Sen åker jag till Ipswich 28-30 Jan träffa Jen och Emma =)
- sen 3 Feb ska jag se Black Veil Brides och Muderdolls med Jen
- sen 11 feb kommer Minus hit 
- och 12 feb ska vi se Black Veil Brides och Muderdolls 
- och 13 feb ska vi också se Black Veil brides och Murderdolls
- sen stannar Minus till den 15 feb <3 
- Sen så fyller jag 20 den 12 mars !!! FUCK YEAH!! 
- Ska kanske se Yashin och The Red Jumpsutis Appartus den 18 och 19 Mars 
- sen så kommer Amanda och Lovis Någon gång i april <2


Mycket bra saker att se fram emot =) wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Nee nu måste jag ta hand om tvätten .. 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, har du gjort om sidan???eller så är det min dator för den är jobbig att läsa, ser inte ut som förut.Jag vet inte. Kul att se ditt schema. Men du är trött fortfarande, måste kanske kolla blodvärdet ifall du har lågt. Ska ni göra om hela huset?? Pappa har varit sjuk men mår lite bättre idag men han har varit riktigt risig. Kram

2011-01-12 @ 20:08:18
Postat av: Mamma

Hej igen, nu ser det ok ut,det var nog min dator. Kram

2011-01-12 @ 21:33:12
Postat av: Mamma

Hej igen, nu ser det ok ut,det var nog min dator. Kram

2011-01-12 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0