träna träna träna

Så igår var jag på gymet för fösrta gången som en medlem =) whoo. 
Så jag skulle ju fdit för att ha ett lite möte så jag kan börja träna. Pratade då om om jag har släkt med hjärtfel och skader, tog blodtrycket osv. Sådan som dom måste veta för att jag ska kuna träna där och så dom vet om någoy skulle hända eller om jag skulle behöva hjälp osv. Gick jätte bra och dom är så trevliga. Tog och sprang/joggade lite på löpbandet och skrev in mig lite grupp pass innan jag drog mig hem. Bokade en till tid, Imorgon då vi ska gå igenom alla saker i gymet och då kag jag verkligen börja =) YEAHHH!! Här ska tränas tränas tränas. 

Igår fick jag också vara med Lena på Browines. Dom har alltid så att en förälder hjälper till, och jag gick itsället för Diana för hon behövade jobba. Och det var ju helt lungt för mig. Var mysigt och kul att se vad dom håller på med. Och nu håller dom på med ett nytt märke. Dom ska göra lite hemma syslor som att diska, städa sitt, bädda sängen tex. Så hon ska kryssa för varje sak hon gör. Jag håller koll ^^ 

Iadg har varit en ganska seg dag. Skulle få ett bud hem hit och dom skulle komma mellan 9-17 . Så var bara att boka sig hemma. Och kunde ju inte sova heller. Så gick runt och plockade lite. Efter att dom kom runt halv 11 så gick jag på en promenad, sen tog jag lunch och sen somnade jag. Mycket skönt. 

Nu ikväll har jag, Lena och Laurence haft en myss kväll och kollat på film och skrattat tillsammans. Diana är borta och kommer hem imorgon någon gång. 

Längtar tills imorgon och jag kan börja träna =)))) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: östen

tja matilda roligt att höra att nu är träningen i gång. Saknar dig hur ser det ut på helgerna framöver? Allt för att vi ska kunna hitta bästa o billigaste flyget kram pappa

2011-01-20 @ 06:12:53
Postat av: Barbro

Matilda! Det finns värre saker än en chokladkaka. Lycka till med träningen. Kram

2011-01-20 @ 17:11:42
Postat av: Mamma

Hej, vad duktig du är som går och tränar. Har du långt att gå dit? som pappa skrivit kolla helgerna framöver. kram mammma

2011-01-20 @ 19:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0