a year is soon gone

Jaha, så jag har nästan varit här i ett år redan. Tänk var tiden går snabbt.

Får be om ursäkt för det dålig uppdaterande på bloggen den senate veckan (+5 dagar). Har inte hänt så mycket så känns inte så jätte pepp att skriva samma sak hela tiden. Eftersom mina dagar ser ganska lika dana ut: 
Vakna, väka barnen, frukost, skolan, gymet, hämta barnen, laga mat och sen sova. Det ända som är anurlunda på dagar är deras aktiviteter eller om dom ska till deras famor någon dag eller om deras pappa kommer osv. 
Så har har i alla fall varit lite opeppe, så ber om ursäkt för det. 

Kan ju säga i alla fall att nu är det lita annorluna. För vi är just nu hundvakt. Och det känns UNDERBART att ha djur i huset igen! Underbart! :D 

Annar kan jag ju säga att jag bara har 16 dagar kvar med denna familj (blandade kännslor om det). Bokade flyg igår så den 28 kommer jag flyga hem till Sverige. Mycket känslor som går runt om det. 
Båda att jag vill stanna, för då vet jag att jag har ett jobb, och alla nya vänner som jag har här som jag är rädd att förlora konatkten med, och alal gamla så klart också. 
Men också vill jag hem, träffa familj och vänner som jag har hemma och som jag inte har träffat på länge. Har redan planerat mycket folk som jag ska träffa och som ska göras så det vill jag ju hem tilll. Men som sagt mycket blanande känslor. 

Lite som måste hinnas göra också innan jag åker hem- Måste se till så jag får med mig allt! (inte helt lätt), Måste avboka betalning från min kort som går till gymet jag har gått till här. Måste också se hur jag ska göra med mitt kort. Säga hejdå till alla underbara människor som jag har träffat här. 
Måste också fixa mycket hemma, måste skaffa nytt simkort, lägga över alla number, kolla nytt jobb, skriva in mig på arbetsförmedligen, osv osv. 

Jaa mycket att göra och mycket som kommer att komma. 

Men nu ska jag gosa lite med Hatti (: 

(bild från I söndags med Lena och Laurence, hon älskar att vara på studsmattan) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken fin bild och vilken gullig hund. Du får gulla och längta efter Bobby. Kram och VÄLKOMMEN hem. Mormor

2011-07-12 @ 21:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0