Two weeks

Två Veckor idag så kommer jag sitta i min säng, i mitt rum,  huset i skit staded jag bor i, i Sverige. 
Japp kommer vara i Sverige om två veckor. Känns jätte kosntigt. Bara två veckor kvar. 
woow. Blandade känslor. 

Men jaaa.. idag har det inte varit den bästa dagen så ville bara skriva några rader inna jag kryper när i sängen, som jag ska göra nu. 

Imorgon Fredag åker jag til Ipswich och til min sis Emma + Familj (: Ska bli så kul att see dom igen. ! Är borta till söndag så får se om jag hinner skriva något inna jag åker. 
Och vi ska se den SISTA HARRY POTTER FILMEN! 
Kan inte fatta att det är sista filemn! SJUKT! Har vuxit upp med Harry Potter, och nu är det slut!? .. Weird! 

Love
Matida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0