Förvirrad

"Idag är en ny dag som man får ta med nya tag"
Mitt nya motto som jag ska tänla varje dag. Hjälpte mig att komma upp idag i alla fall. :) 

Jaa just nu snurrar det massa saker hos mig och jag börjar bli förvirrad :/ .. Lite för mycket att tänka på, för många frågor som jag vill ha svar på, för många framtidds planer som jaa.. ni kanske förstår. 
Så Idag är en bra dag men en mycket förvirrad dag. Så mcyket jag måste komma på .... och min hjärna och hjärta klarar liksom inte av det ... 

Men jaa har i alla fall kommit hem från gymet, och idag gick det mycket bättre än i måndags så vi är på rätt spår. Har också nyss kommit ut från en skön dush :). 
Idag Onsdag så händer det inte så mycket. Ska hämta Lena och Laurence och sen blir det läxor och sedan ... kanske spela något spel. And that's it. Ganska skön dag .. :) 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0