Glad midsommar :)

Jaha så var det midsommar i sverige. Och jag saknar det. Har regnat hela dagen så har inte kunnat gå ut och göra mig en krans och jag har inte kunnat leta efter något som ser ut som en stor penis att dansa runt. Har dock ätit jordgubbar men that's it. Så hur var eran midsommar? 

just nu sitter jag barnvakt åt Lena, Laurence and Jo. Så kan inte gå och sova även om jag skulle vilja. Men men, jag hoppas på det imorgon. Men vi får väl see hur det går. 

Har varit en lång dag, och är inte just den gladaste idag ... och det jobbigaste är att jag vet varför och jag vet att jag skulle kunna ha hindrat det ... men jaaa... fuck! 

Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Svensk midsommar firades hos oss med att jag och pappa åkte till Grytgöl och tittade på Polustus för första gången, det var trevligt, sen åkte vi hem och hämtade Michael och åkte in till stan för att gå ut och äta, stängt överallt till och med donken, tur att jag hade tel katalogen med mig för när pappa nästan var påväg hem svarade en restaurang och vi åkte dit, så det blev Tai mat och det var gott. Sen åkte vi hem och hade en trevlig kväll hemma.

2011-06-26 @ 20:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0