It's Friday!

Så var det äntligen Fredag! YAY! En av dom bästa dagarna på veckan. YAY YAY. Dock kanske inte så jätte kul i alla fall för mig eftersom jag är grymt förkyld! Inte kul :(. Har typ inte fått någon sömn på flera dagar och hostar sönder mig. Papperskorgen är fyld med näsduckar och jag måste snart köpa flera.... Men jag hoppas på att det kan gå över under helgen så jag kan gå tillbaka tillgymet nästa vecka. Saknar verkligen att träna...

Så denna vecka har det inte varit så jätte pepp från min sida. Har varit ganska jobbigt att jobba.. men det måste göras. 

Men nu har jag i alla fall två lediga dagar framför mig. Och Imorgon ska jag Träffa Emma :D (Min klasskompis från Film och musik) Som är Au Pair i London. Hon ska komma hit till Cambridge, för hon har aldrig varit här. Så vi ska spendera dagen tillsammans :D . Ska bli jätte kul att träffa henne igen. Var Länge sen. 

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen ska jag försöka sova lite innan jag ska hämta barnen igen. 

Love 
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0