jaha så var det dags

Alla som känner mig väl vet att jag alltid är sjuk 
-innan jag åker på en konsert och du är sjuk under resan också 
-eller så blir jag sjuk efter
Så ja eftersom jag inte var sjuk innan jag åkte på Download så räknade jag med att bli sjuk när jag kom hem. Och eftersom det var kallt och jag blev kall och blött så räknade jag VERKLIGEN med att bli sjuk. Så ja, nu är det dags. Har blivit jätte förkyld. Rösten krånglar., hostar som en galning, näsan rinner och är täpt, måste snyta mig hela tiden, kall svettas och kan inte sova specillt bra. KUL? NEJ! Vill verkligen inte ha detta, men så värt det eftersom download ägde. 

Men i alla fall, kom ju hem i måndags och var inte så jätte pepp på att jobba, men gick och hämtade barnen som vanligt. 
Och Igår tisdag så var det ju tillbaka till vardagen. 
Idag har det varit jobbigast... inte kul att jobba och må så här. Så det blir inget gymmade för mig denna vecka :( masa tråk tycker jag. Men vill bli bättre. 

Så nu ska jag sova så jag kan sova mig frisk. 

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0