Jaha ..vad ska man säga nu då

Så var det redan onsdag och halva veckan har gått. YAY! 

Så går var en lång dag. Först in till stan och fixa lite saker. Fick inte allt så var tvungen att åka in idag igen. Jobbigt och slös med pengar. Men ja, sen hem och var as seg så somnade... sen snabbt upp och fixa mat att ta med och äta innan Lenas Brownines för Diana kunde inte skjua henne så vi var tvungna att ta bussen. Och så klart så är bussen 30 min sen så vi kommer 20 min sent till Lenas Brownies. Men Lena var kvick och kom snabbt igång med vad alla gjorde. Sen så blev det att vänta 40 min på bussen hem. Så det blev en sen kväll för oss alla igår. 

Och idag .. ja blev gymet först (grymt skönt) sen så snabbt hem till Datorn för att hjälpa Milla och Minus för deras flyg kronglade. Sen snabbt till bussen och in till stan. Sen snabbt hem och vila en liten stund sen gå och hämta Lena. Jaa och snabb och stressing dag. Haha . Men fick mycket gjort :). 

Ja som sagt, Milla och Minus är redan på Download området och ska campa tills Fredag då jag kommer och sen ska vi campa tillsmmans hela helgen och lyssna på massa bra Musik och njuta av livet! HELL YEAH . Om ni vill kolla vad vi ska på kan ni gå in på Downloads hemmsida www.downloadfestival.co.uk
Kommer bli en grymt rolig helg hoppas och tror jag. Kommer se Tex Escape The Fate. Black veil Brides och Rob Zombie :D Makes Matilda Happy! :D

Men Ja, eftersom det blev så sent igår så ska jag nu kryppa ner i sängen :D

Love
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0