Namn Lista

Eftersom jag pratar om så många olika personer och har fått många frågor om alla olika namn så tänkte jag göra en namn lista som ni alltid kan gå tillbaka till och kolla om det är något namn ni undrar över eller så. ( Kanske skulle ha gjort listan ibörjan, men jag är eftersmart xD ) 

Namn - Vem personen är, för kontakt till mig osv

Familjen
Diana- Mamma jag jobbar för 
Lena - Ett av barnen 
Laurence- Ett av Barnen
Danny - Barnens pappa, dom är skillda han bor i nottingham
Brian- Dianas bror och bor nära oss
Liz- Brians fru 
Chris - Brians och Liz son, L och Ls kusin 
Jo- Brians och Liz dotter, L och Ls kusin

Ipswich
Emma- Min "syster" Och en av mina käraste vänner
Nadine- Emmas mamma, min Engelska mamma
Lee - Emmas Pappa, min engelska pappa
Aaron - Emmas Lille bror, min engelska lille bror
Jay- Emmas store bror, min engelska storebror
Beth- Emmas lille syster, min englska lille syster, hon har nu gift sig med en american och bor där
Jennifer - Min gamla vän från Sverige som flyttade hit ett år innan mig och jobbar
Ryan - Vän i Ipswich
Nathan- Vän I Ipswich
Gemma- vän i Ipsswich
Dan- vän i Ipswich

Andra vänner
Linnea- en Svensk Au Pair som var min klasskompis i årskurs 7-9 på haga skolan
Emma- en Svensk Au Pair i London, Var min klasskompis på gymnasiet, en nära vän
Camilla/milla- En av mina närmaste vänner, Svensk, Reser mycket med mig på konserter
Minus- En av mina närmaste vänner, Svensk, Reser mycket med mig på konserter

Jaaa jag tror det är dom flesta namn jag har nämt i bloggen. 
Om det är något namn jag har glömt eller något mer ni skulle vilja veta om någon, komentera gärna :) 

Love
Matilda

Kommentarer
Postat av: Mamma

Denna lista var ett bra förslag och roligt att läsa. Kram

2011-06-21 @ 19:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0